VINO la SIAA 2019, informează-te despre obiceiul de consum alimentar al românilor

Totul se raportează la piață, totul se raportează la consumator. Tocmai de aceea, Salonul Industriei AgroAlimentare din România-SIAA 2019, care va fi organizat de infoGROUP în perioada 9-13 octombrie și care va avea loc la Piața Obor, pe platforma de vis-à-vis de Veranda Mall, într-un spațiu special amenajat, a fost conceput ca un târg expozițional destinat publicului larg, consumatorilor.

La eveniment vor expune companii autorizate care activează în toate domeniile Industriei AgroAlimentare, companii care vor informa vizitatorii despre ultimele produse dar care vor interacționa cu aceștia, informându-se reciproc despre tendințe, preferințe, percepții, obiceiuri de consum alimentar.

Iar, dacă am vorbit despre consum, să spunem că, potrivit INS, în luna iunie 2019, volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut faţă de luna precedentă, atât ca serie brută, cu 0,1% ,cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, cu 1,3%.

Faţă de luna corespunzătoare a anului precedent, volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut, atât ca serie brută, cu 4,9%, cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, cu 5,7%.

În perioada 1.I-30.VI.2019, volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut faţă de perioada 1.I-30.VI.2018, atât ca serie brută, cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, cu 6,8%, respectiv cu 6,9%.

Iunie 2019 comparativ cu mai 2019

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna iunie 2019, comparativ cu luna precedentă, a crescut pe ansamblu cu 0,1% datorită creşterilor înregistrate la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+0,4%) și la comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+0,3%). Vânzările de produse nealimentare au scăzut cu 0,3%.

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în luna iunie 2019, comparativ cu luna precedentă a crescut pe ansamblu cu 1,3%, datorită creşterilor înregistrate la comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+3,1%), vânzările de produse nealimentare (+1,6%) și la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+0,6%).

Iunie 2019 comparativ cu iunie 2018

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna iunie 2019, comparativ cu luna iunie 2018 a înregistrat o creştere cu 4,9% datorită creşterilor înregistrate la vânzările de produse nealimentare (+7,8%), vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+4,6%) şi la comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+0,8%).

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în luna iunie 2019, comparativ cu luna iunie 2018 a înregistrat o creştere cu 5,7%, datorită creşterilor din vânzările de produse nealimentare (+8,6%), vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+4,1%) și din comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+2,3%).

Perioada 1.I-30.VI.2019 comparativ cu perioada 1.I-30.VI.2018

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în perioada 1.I-30.VI.2019, comparativ cu perioada 1.I-30.VI.2018 a înregistrat o creştere cu 6,8% datorită creşterii vânzărilor de produse nealimentare (+9,7%), comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+5,4%) şi vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+4,8%).

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în perioada 1.I-30.VI.2019, comparativ cu perioada 1.I-30.VI.2018, a înregistrat o creştere cu 6,9% datorită creşterii vânzărilor de produse nealimentare (+9,9%), comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+5,9%) şi vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+4,7%).